Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 165034

Indeks: 8500 165034
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 165034
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 165034

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI8500165034
EAN:
5710476315519
Wymiar stożka [mm]
21
Wymagana ilość
1
dla numeru artykułu
8500 165038
Specyfikacje asortymentowa
przykręcany
Ilość otworów
3
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
Zobacz wszystkie (1)

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 165034 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany również przegubem, jest podzespołem zawieszenia umożliwiającym prawidłowe skręcanie kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając jednocześnie na ruchy zwrotnicy, konieczne dla zmiany kierunku jazdy. Zastosowanie sworznia do połączenia tych elementów pozwala ograniczyć do minimum niepożądane zachowanie kół w trakcie jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoją sprawność, przez co nie mogą działać skutecznie. Podstawowym objawem zużycia sworzni jest stukot słyszalny w trakcie poruszania się po nierównej drodze oraz utrata stabilności przy przyspieszaniu i hamowaniu. Zniszczony przegub wahacza może prowadzić do utraty zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również przyczyną drgania kierownicy przy poruszaniu się z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może doprowadzić do niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego należy jak najszybciej usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 165034 to artykuł z numerem TRI8500165034. Produkt oznaczony kodem EAN 5710476315519.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.