Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 16546

Indeks: 8500 16546
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 16546
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 16546

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850016546
EAN:
5709147527009
Wymiar stożka [mm]
18
Wymagana ilość
2
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD
VOLVO

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 16546 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany również przegubem, jest elementem zawieszenia umożliwiającym prawidłowe skręcanie kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając zarazem na ruchy zwrotnicy, konieczne dla kontroli kierunku jazdy. Wykorzystanie sworznia do połączenia tych elementów pozwala zminimalizować nieprzewidziane zachowanie kół w trakcie jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoje właściwości, przez co nie mogą pracować efektywnie. Podstawowym objawem zużycia sworzni są stuki słyszalne w trakcie jazdy po nierównej drodze oraz utrata stabilności przy przyspieszaniu i hamowaniu. Zniszczony przegub wahacza może skutkować utratą zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również powodem drgania kierownicy przy poruszaniu się z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może zakończyć się niebezpieczną sytuacją na drodze, dlatego należy niezwłocznie usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 16546 to artykuł z numerem TRI850016546. Produkt oznaczony kodem EAN 5709147527009.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.