Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

METZGER MG 642 Szczęki hamulcowe

Indeks: MG 642
  • Szczęki hamulcowe METZGER MG 642
  • Szczęki hamulcowe METZGER MG 642

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
METMG642
EAN:
4250032414962
Numer artykułu zalecanego dodatku
105-0751
średnica [mm]
180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dzwignią
Szerokość [mm]
32
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

METZGER MG 642 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są elementem hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. Podczas hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na powierzchnię roboczą bębna. Powstające w ten sposób tarcie przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji wyhamowanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element pracujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe METZGER MG 642 to produkt o numerze METMG642.

Opis producenta:
Firma Metzger jest stosunkowo młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz szeregu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.