Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

ZIMMERMANN 10990.157.0 Szczęki hamulcowe

Indeks: 10990.157.0
  • Szczęki hamulcowe ZIMMERMANN 10990.157.0
  • Szczęki hamulcowe ZIMMERMANN 10990.157.0
179,53 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM109901570
EAN:
System hamulcowy
Bosch
Oznaczenie kontrolne
ECE R90 APPROVED
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
  • z dzwignią,
  • bez dodatków
śr. wewn. bębna ham. [mm]
228.6
Szerokość [mm]
42

ZIMMERMANN 10990.157.0 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. W trakcie hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na powierzchnię roboczą bębna. Powstające w ten sposób tarcie przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji zatrzymanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element występujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe ZIMMERMANN 10990.157.0 to produkt o numerze ZIM109901570.

Opis producenta:
Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60-letnim doświadczeniem w wytwarzaniu wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje produkty kieruje zarówno bezpośrednio do producentów na pierwszy montaż, jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmermann są często polecane do mocniejszych samochodów. Zdaniem miłośników motoryzacji są w stanie zapewnić maksymalną efektywność hamowania a tym samym najwyższy poziom bezpieczeństwa.