Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

ZIMMERMANN 20990.108.4 Szczęki hamulcowe

Indeks: 20990.108.4
  • Szczęki hamulcowe ZIMMERMANN 20990.108.4
  • Szczęki hamulcowe ZIMMERMANN 20990.108.4
343,86 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 3 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM209901084
EAN:
Okładzina hamulcowa
Wymiar podstawowy
System hamulcowy
VAG
Oznaczenie kontrolne
ECE R90 APPROVED
średnica tłoka cylindra
19.05
Specyfikacje asortymentowa
montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
  • z dodatkami,
  • z cylinderkiem hamulcowym
śr. wewn. bębna ham. [mm]
230
Szerokość [mm]
32

ZIMMERMANN 20990.108.4 Szczęki hamulcowe - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są elementem hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest stosowane przede wszystkim w starszych pojazdach. Podczas hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, przyciskając powierzchnię cierną do wewnętrznych ścian bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na obniżanie prędkości, a w konsekwencji wyhamowanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element pracujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Szczęki hamulcowe ZIMMERMANN 20990.108.4 to produkt o numerze ZIM209901084.

Opis producenta:

Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60letnim stażem w produkcji wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje produkty dostarcza bezpośrednio producentom na pierwszy montaż jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmeramn są często wybierane do mocniejszych samochodów jak i przez miłośników motoryzacji wcelu zapewnienia maksymalnej skutecznośći hamowania a tym samym najwyższego bezpieczeństwa.