Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR

Indeks: A1481PR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR
106,18 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMA1481PR
EAN:
8032928099929
Minimalna grubość [mm]
8
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
10
średnica otworu centrującego [mm]
45.2
średnica zewnętrzna [mm]
245
Wysokość [mm]
83.6
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR to produkt o numerze EAN: 8032928099929, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO A1481PR to artykuł o średnicy zewnętrznej 245 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 10 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 45.2 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.