Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P

Indeks: A4281P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P
82,86 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMA4281P
EAN:
8032532069356
Minimalna grubość [mm]
11
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
13
średnica otworu centrującego [mm]
64
średnica zewnętrzna [mm]
262
Wysokość [mm]
45
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P to produkt o numerze EAN: 8032532069356, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO A4281P to artykuł o średnicy zewnętrznej 262 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 13 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 64 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.