Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR

Indeks: N2016VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR
123,36 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMN2016VR
EAN:
8032928108850
Minimalna grubość [mm]
24
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
26
średnica otworu centrującego [mm]
67.9
średnica zewnętrzna [mm]
296
Wysokość [mm]
44.3
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR to produkt o numerze EAN: 8032928108850, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO N2016VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 296 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 26 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 67.9 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.