Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR

Indeks: P1001PR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR
68,31 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMP1001PR
EAN:
8032928136495
Minimalna grubość [mm]
8
System hamulcowy
TRW
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
9
średnica otworu centrującego [mm]
71
średnica zewnętrzna [mm]
247
Wysokość [mm]
35.3
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR to produkt o numerze EAN: 8032928136495, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO P1001PR to artykuł o średnicy zewnętrznej 247 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 9 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 71 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.