Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR

Indeks: R1010VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR
125,63 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMR1010VR
EAN:
8032928136624
Minimalna grubość [mm]
21.8
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
24
średnica otworu centrującego [mm]
61
średnica zewnętrzna [mm]
300
Wysokość [mm]
44
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR to produkt o numerze EAN: 8032928136624, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO R1010VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 300 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 24 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 61 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.