Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P

Indeks: V2361P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P
124,26 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 8 października
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMV2361P
EAN:
8032532076439
Minimalna grubość [mm]
15
System hamulcowy
TRW
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
18
średnica otworu centrującego [mm]
68
średnica zewnętrzna [mm]
282
Wysokość [mm]
65
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P to produkt o numerze EAN: 8032532076439, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO V2361P to artykuł o średnicy zewnętrznej 282 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 18 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 68 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.