Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Strzałka - wróć do poprzedniej strony Wstecz

Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD

Indeks: PB-2805J STD
  • Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD
  • Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD
  • Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD
  • Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD
  • Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD
68,68 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 2 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0515PB2805JSTD
EAN:
4028977542305
Jednostka ilości
Zestaw
Numer komponentu
GL2129
Ilość
4
Wymiar standardowy [STD]
1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
NISSAN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
Zobacz wszystkie (1)

Tuleja korbowodu KOLBENSCHMIDT PB-2805J STD - opis produktu:

Opis producenta:
KOLBENSCHMIDT od ponad 100 lat wytwarza tłoki i inne elementy silników, a swoje wyroby dedykuje zarówno do jednostek z zapłonem iskrowym, jak i wysokoprężnych, stosowanych w samochodach osobowych i ciężarowych. W swojej kategorii firma wchodzi w skład czołowych producentów na świecie. KOLBENSCHMIDT osiąga swój sukces, wykorzystując synergię w sferze tłoków do silników o dużej pojemności oraz silników do samochodów osobowych i użytkowych, dzięki czemu osiąga sukcesy na obu tych obszarach. Główne czynniki napędzające rozwój firmy KOLBENSCHMIDT to wzrost mocy jednostkowej oraz konieczność redukcji zużycia paliwa i emisji spalin.