Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Wałek rozrządu INA 428 0064 10

Indeks: 428 0064 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0064 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0064 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0064 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0064 10
292,66 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0445428006410
EAN:
4014870337667
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
SEAT
VOLKSWAGEN

Wałek rozrządu INA 428 0064 10 - opis produktu:

Wałek rozrządu jest podzespołem umożliwiającym sterowanie zaworami silnika. Na powierzchni wałka umieszczone są krzywki, które w odpowiedniej fazie obrotu przesuwają popychacze zaworowe, umożliwiając otwieranie i zamykanie zaworów we właściwej kolejności. Wałki rozrządu muszą być zsynchronizowane z wałem korbowym. Napęd jest przekazywany na wałki rozrządu właśnie z wału korbowego za pomocą paska lub łańcuszka rozrządu. Krzywki wałka rozrządu mogą z czasem zetrzeć się, przez co nie będą w stanie zarządzać ruchem zaworów w odpowiedni sposób. Da się wówczas zaobserwować utratę mocy i nierówną pracę jednostki, a także problemy z dozowaniem paliwa. Powodem przedwczesnego zużycia krzywików może być niewystarczające smarowanie wałków rozrządu, spowodowane zbyt niskim poziomem oleju. Przyczyni się do tego również zła jakość oraz wysoki stopień zużycia środka smarnego.

Wałek rozrządu INA 428 0064 10 to artykuł z numerem 0445428006410. Do produktu przypisano kod EAN 4014870337667. 

Opis producenta:

INA to niemiecki producent, rozpoznawany zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom, stosowanym w motoryzacji. Wchodzi w skład Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma zaistniała na rynku w 1946 r., kiedy to dr. Georg Schaeffler założył w Herzogenaurach mały warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były stosowane m.in. w rewolucyjnym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA wypuściła na rynek części wyprodukowane w pierwszej fabryce otwartej w USA. Oprócz łożysk, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.