Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Wałek rozrządu INA 428 0110 10

Indeks: 428 0110 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0110 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0110 10
  • Wałek rozrządu INA 428 0110 10
635,55 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0445428011010
EAN:
4014870338121
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
FORD
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN

Wałek rozrządu INA 428 0110 10 - opis produktu:

Wałek rozrządu jest elementem odpowiadającym za sterowanie zaworami silnika. Na powierzchni wałka umieszczone są krzywki, które w odpowiedniej fazie obrotu wprawiają w ruch popychacze zaworowe, umożliwiając otwieranie i zamykanie zaworów we właściwym porządku. Wałki rozrządu muszą być zsynchronizowane z wałem korbowym. Napęd jest przenoszony na wałki rozrządu właśnie z wału korbowego za pomocą paska lub łańcuszka rozrządu. Krzywki wałka rozrządu mogą z czasem zetrzeć się, przez co nie będą w stanie koordynować pracy zaworów w odpowiedni sposób. Da się wówczas zauważyć spadek mocy i nierówną pracę jednostki, a także problemy z dawkowaniem paliwa. Powodem przyspieszonego zużycia krzywików może być niedostateczne smarowanie wałków rozrządu, spowodowane zbyt niskim poziomem oleju. Przyczyni się do tego również zła jakość oraz wysoki stopień przepracowania środka smarnego.

Wałek rozrządu INA 428 0110 10 to artykuł z numerem 0445428011010. Do produktu przypisano kod EAN 4014870338121. 

Opis producenta:
INA to niemiecki producent rozpoznawany zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom stosowanym w motoryzacji. Wchodzi w skład Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma zaistniała na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler założył w Herzogenaurach niewielki warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były stosowane m.in. w przełomowym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA wypuściła na rynek części wyprodukowane w pierwszej fabryce otwartej w USA. Oprócz łożysk, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.