Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Wysprzęglik centralny TRW PJQ215

Indeks: PJQ215
  • Wysprzęglik centralny TRW PJQ215
  • Wysprzęglik centralny TRW PJQ215
741,67 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 10 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PJQ215
EAN:
3322938193102
średnica [mm]
32
Materiał
Aluminium

Wysprzęglik centralny TRW PJQ215 - opis produktu:

Wysprzęglik centralny to element występujący w hydraulicznych układach sprzęgła. Zastosowanie wysprzęglika pozwoliło wyeliminować z układu linkę, co obniżyło jego awaryjność. Po naciśnięciu na pedał sprzęgła ciśnienie płynu hydraulicznego wzrasta, dzięki czemu wysprzęglik naciska na sprężynę w docisku sprzęgła. W rezultacie tarcza sprzęgła zostaje odłączona, umożliwiając zmianę biegów oraz ruszanie z miejsca. Uszkodzony wysprzęglik centralny może być miejscem wycieku płynu hydraulicznego pracującego w układzie. Da się również słyszeć hałas w trakcie naciskania na pedał sprzęgła. Awaria wysprzęglika jest także źródłem problemów ze zmianą biegów. Drugim typem uszkodzenia wysprzęglika centralnego jest zużycie tłoka, który nie może wówczas wytworzyć odpowiednio wysokiego ciśnienia. Wysprzęglik centralny jest umieszczony przy sprzęgle, przez co jego wymiana wymaga demontażu szeregu podzespołów. Dlatego warto wymieniać wysprzęglik centralny profilaktycznie przy okazji wymiany całego sprzęgła.

Wysprzęglik centralny TRW PJQ215 to artykuł z numerem 0429PJQ215. Kod EAN przypisany do produktu to 3322938193102. Do wytworzenia podzespołu wykorzystano Aluminium.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.