Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHS1032 Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHS1032
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Darmowa dostawa
Dostępny, Dostawa na wtorek, 23 sierpnia
779,04 zł

Dostępność

Ostatnie sztuki
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca zwiększa się ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W rezultacie powstaje między nimi tarcie konieczne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także zauważyć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHS1032 to artykuł o numerze 0429BHS1032. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937794799. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Aluminium.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHS1032
EAN: 3322937794799
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Kolor zacisku hamulcowego czerwony
parzyste numery artykułów BHS1033
średnica 1 [mm] 41
Materiał Aluminium
Ograniczenia producenta TRW

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.