Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 86320

Indeks: 86320
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 86320
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 86320
47,87 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAM86320
EAN:
8032532041123
System hamulcowy
SUMITOMO
średnica [mm]
180
Szerokość [mm]
25

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 86320 - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest wykorzystywane przede wszystkim w starszych pojazdach. Podczas hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, przyciskając powierzchnię cierną do roboczej powierzchni bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji wyhamowanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element pracujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 86320 to produkt o numerze SAM86320. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 180 mm. Szerokość elementu to 25 mm. Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 86320 współpracują z systemem hamulcowym marki SUMITOMO, mającym zastosowanie w wybranych modelach samochodów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.