Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do FORD MONDEO II

2 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 30017

Ciężar [kg]: 4.88

Pojemność [litr]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,14

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

130,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 08971

Ciężar [kg]: 0.93

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,61

zł/szt.

Kraków: pon. 26.05

U ciebie: pon. 26.05

36,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do FORD MONDEO II

FORD MONDEO II – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu FORD MONDEO II. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD MONDEO II? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu FORD MONDEO II?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD MONDEO II i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD MONDEO II – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie FORD MONDEO II z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.