Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do FORD TRANSIT IV

2 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 30017

Ciężar [kg]: 4.88

Pojemność [litr]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,59

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

129,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 08971

Ciężar [kg]: 0.93

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

34,38

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

34,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do FORD TRANSIT IV

FORD TRANSIT IV – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu FORD TRANSIT IV. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD TRANSIT IV? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT IV?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD TRANSIT IV i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie FORD TRANSIT IV – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie FORD TRANSIT IV z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.