8 produktów
Wybierz auto
0382DCPS0109
200,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551679A
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
92,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
92,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10899
Ilość połączeń: 2
94,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU013122781
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
80,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Rodzaj oporu: Czujnik hall'a
122,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
88,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU013122891
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
116,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DCPS0110
209,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie LEXUS LS pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.