Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do NISSAN PATROL

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

32,12 zł

Dostawa na piątek, 10 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,38 zł
63,38 zł

Dostawa na piątek, 10 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,64 zł
65,64 zł

Dostawa na piątek, 10 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
122,15 zł
122,15 zł

Dostawa na piątek, 10 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
67,79 zł
67,79 zł

Dostawa na piątek, 10 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
112,48 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Czujnik położenia wału do samochodu NISSAN PATROL – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie NISSAN PATROL pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie NISSAN PATROL

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

NISSAN PATROL – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.