Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do SKODA OCTAVIA III

24 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 04C 906 433 G, Ciężar [kg]: 0.023, Ilość połączeń: 3, Artykuł uzupełniający...
61,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.024, Ilość połączeń: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ...
61,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość czopów: 3
79,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość czopów: 3
63,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.024, Ilość połączeń: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ...
61,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
70,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.05
109,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
86,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
84,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 15, Długość [mm]: 215, Szerokość [mm]: 55, Artykuł uzupełniający / informacj...
187,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06H 906 433 D, Ciężar [kg]: 0.015, Ilość połączeń: 3, Zdjęcie producenta: 1
66,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 900, Długość przewodu [mm]: 215, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik, Ilość bie...
115,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość biegunów: 3, Montaż/demontaż koniecznie do wykonania prz...
97,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: aktywny czujnik, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: 12
98,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość całkowita [mm]: 58.5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelni...
71,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 04C 906 433 G, Ciężar [kg]: 0.023, Ilość połączeń: 3, Artykuł uzupełniający...
61,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
73,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Czujnik położenia wału do samochodu SKODA OCTAVIA III – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie SKODA OCTAVIA III pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie SKODA OCTAVIA III

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

SKODA OCTAVIA III – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.