Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do VW CADDY II

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rezystancja [Ohm]: 900, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Liczba styków diagnostycznych (pinów)...
23,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
242,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający /...
86,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 450, Ilość połączeń: 3, Napięcie znamionowe: 12
183,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 46, Rezystancja [Ohm]: 1400, Długość przewodu [mm]: 521.5, Ilość połączeń: ...
151,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 10, Długość przewodu [mm]: 390, Ilość połączeń: 3
48,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 505, Ilość biegunów: 3, Rezystancja znamionowa [Ohm]: 1200, Głębokoś...
73,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 1400, Długość przewodu [mm]: 540, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość...
59,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śruba
76,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wału korbowego, ...
48,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śruba
184,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 1200, Długość przewodu [mm]: 521, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość...
28,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
28,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 510
62,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 485, Ilość połączeń: 3
67,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Długość [mm]: 495, Ciężar [kg]: 0.09, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegu...
69,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 1200, Długość przewodu [mm]: 535, Ilość połączeń: 3
75,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
72,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 515, Kolor obudowy: czarny
103,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny
56,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik położenia wału do samochodu VW CADDY II – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie VW CADDY II pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie VW CADDY II

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

VW CADDY II – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.