6 produktów
Wybierz auto
Kolor: Szary
Długość przewodu [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY29148110000
Kolor: Szary
80,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
80,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893052
Kolor: Szary
100,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
100,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360130
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
106,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
106,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360132
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
102,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
102,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957052
Kolor: Szary
102,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
102,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów CHEVROLET SPARK Spark II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach CHEVROLET SPARK Spark II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.