Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki głowicy do CHEVROLET SPARK Spark II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1.3
41,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.6, średnica [mm]: 69.5, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka metalowo-włóknowa
43,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 250, Szerokość [mm]: 130, Specyfikacja: 3 cylinder engine
26,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 69.5, Tylko w połączeniu z: 14-32355-01
41,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.3, średnica 1 [mm]: 69.5, Długość 1 [mm]: 250, Szerokość 1 [mm]: 130
35,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 70, Tylko w połączeniu z: 14-32355-02
87,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica tłoka cylindra: 69.5
66,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Uszczelka głowicy do samochodu CHEVROLET SPARK Spark II

Uszczelka głowicy do samochodu CHEVROLET SPARK Spark II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II

Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu CHEVROLET SPARK Spark II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu CHEVROLET SPARK Spark II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.

Jakie są powody uszkodzenia uszczelki głowicy samochodu CHEVROLET SPARK Spark II

Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem CHEVROLET SPARK Spark II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.