Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki głowicy do HYUNDAI VELOSTER I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 0.5

Otwór o śr [mm]: 78.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,30

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

89,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 0.5

Średnica [mm]: 78.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,46

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

95,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,61

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

73,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 22311-2b002

Grubość [mm]: 0.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,25

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

99,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI VELOSTER I

Uszczelka głowicy do samochodu HYUNDAI VELOSTER I

Uszczelka głowicy do samochodu HYUNDAI VELOSTER I to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I

Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu HYUNDAI VELOSTER I wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu HYUNDAI VELOSTER I są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.

Jakie są powody uszkodzenia uszczelki głowicy samochodu HYUNDAI VELOSTER I

Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem HYUNDAI VELOSTER I na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.