Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki głowicy do MITSUBISHI L200 V

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1.35, otwór o śr [mm]: 87.5, Tylko w połączeniu z: 14-13365-01, Ilość wycięć...
175,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.95
194,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.05
180,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.75, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową, Rodzaj uszczelnienia: us...
144,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.7, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową, Rodzaj uszczelnienia: usz...
141,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.17, średnica [mm]: 93, Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
132,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Uszczelka głowicy do samochodu MITSUBISHI L200 V

Uszczelka głowicy do samochodu MITSUBISHI L200 V to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą w samochodzie MITSUBISHI L200 V

Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu MITSUBISHI L200 V wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu MITSUBISHI L200 V są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.

Jakie są powody uszkodzenia uszczelki głowicy samochodu MITSUBISHI L200 V

Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem MITSUBISHI L200 V na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.