8 produktów
Wybierz auto
0341780910
Grubość [mm]: 0.6
Średnica [mm]: 89
Rozwiń więcej danych
114,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC611030120
Grubość [mm]: 1.4
Otwór o śr [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
151,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
151,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341415690
Grubość [mm]: 0.5
Średnica [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
135,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
135,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340615403500
Grubość [mm]: 0.5
Otwór o śr [mm]: 87
134,86
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
134,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041710187000
Grubość [mm]: 0.6
175,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
175,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC611023900
Grubość [mm]: 0.5
Otwór o śr [mm]: 89
Rozwiń więcej danych
119,22
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
119,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC611030100
Grubość [mm]: 1.3
Otwór o śr [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
156,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
156,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC611030110
Grubość [mm]: 1.35
Otwór o śr [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
147,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
147,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem MITSUBISHI OUTLANDER III na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.