55 produktów
Wybierz auto
88,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
88,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.55
Średnica 1 [mm]: 92.5
Rozwiń więcej danych
42,29
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
42,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.45
181,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
181,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.45
Średnica 1 [mm]: 96
Rozwiń więcej danych
70,51
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
70,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.55
Etap naprawy: 3 + 2
Rozwiń więcej danych
156,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
156,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.1
Średnica [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
126,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
126,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.4
Średnica 1 [mm]: 96
Rozwiń więcej danych
59,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
59,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.35
Średnica 1 [mm]: 96
Rozwiń więcej danych
59,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
59,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 93
41,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
41,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.6
Średnica [mm]: 99.5
Rozwiń więcej danych
194,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
194,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.5
Średnica [mm]: 99.5
Rozwiń więcej danych
194,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
194,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.5
Ilość wycięć/otworów: 1
Rozwiń więcej danych
234,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
234,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.5
Długość [mm]: 365
Rozwiń więcej danych
168,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
168,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.55
Ilość wycięć/otworów: 5
Rozwiń więcej danych
139,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
139,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
68,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
68,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.05
Średnica [mm]: 87.5
Rozwiń więcej danych
128,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
128,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Materiał: Grafit
68,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
68,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.4
Średnica 1 [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
128,37
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
128,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.55
83,22
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
83,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.55
40,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
40,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem MITSUBISHI PAJERO SPORT na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.