37 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710070330
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR529640
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341034580
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH7353
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710159100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710070310
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710070320
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710095600
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710095620
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710129100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710091400
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR268290
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341920460
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710095610
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710070300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710079300
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418414256P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418414257P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu MITSUBISHI PAJERO II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu MITSUBISHI PAJERO II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu MITSUBISHI PAJERO II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem MITSUBISHI PAJERO II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.