46 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 0.8
Średnica [mm]: 101
Rozwiń więcej danych
147,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
147,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Grubość [mm]: 0.8
187,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
187,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
88,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 93
88,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
88,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Grubość [mm]: 0.8
178,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
178,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 93
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
85,71
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
85,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Średnica [mm]: 86.5
Rozwiń więcej danych
136,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
136,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Średnica [mm]: 86.5
Rozwiń więcej danych
136,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
136,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1
Średnica [mm]: 101
Rozwiń więcej danych
151,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
151,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Grubość [mm]: 0.4
Rozwiń więcej danych
113,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
113,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Średnica [mm]: 86.8
Rozwiń więcej danych
141,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
141,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Średnica [mm]: 86.5
Rozwiń więcej danych
162,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
162,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 98
95,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
95,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
156,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
156,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Grubość [mm]: 0.9
178,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
178,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.6
Średnica [mm]: 93
Rozwiń więcej danych
81,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
81,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
200,02
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
200,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
143,05
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
143,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Grubość [mm]: 0.4
Rozwiń więcej danych
145,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
145,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 101
Materiał: Metal
119,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
119,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu SUBARU LEGACY to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu SUBARU LEGACY wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu SUBARU LEGACY są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem SUBARU LEGACY na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.