34 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341920142
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340615320500
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340615358500
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341147532
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341147522
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341147552
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341147542
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VIC611077300
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341147562
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGACH6590C
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGACH6590D
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGACH6590B
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041710116200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AJU10071600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341818003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341176510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041710100501
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041710100500
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041710100520
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041710116100
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Uszczelka głowicy do samochodu SUZUKI BALENO to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu SUZUKI BALENO wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu SUZUKI BALENO są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem SUZUKI BALENO na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.