🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do CHEVROLET MALIBU

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

27,14 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,51 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
100,14 zł
100,14 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
88,99 zł
88,99 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,75 zł
31,75 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,85 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
87,14 zł
87,14 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,49 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,56 zł
27,56 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Uszczelka kolektora ssącego CHEVROLET MALIBU

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie CHEVROLET MALIBU. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie CHEVROLET MALIBU.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie CHEVROLET MALIBU

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie CHEVROLET MALIBU może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.