10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341375160
Układ wtryskowy: Wtrysk jednopunktowy (spi)
15,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418026409P
14,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713060700
Grubość [mm]: 1.2
Długość [mm]: 290
Rozwiń więcej danych
19,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713165600
Długość [mm]: 58
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713563900
16,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418423062H
55,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie FIAT SEICENTO. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie FIAT SEICENTO.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie FIAT SEICENTO może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.