8 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
27,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
120,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
120,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713200500
17,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711033000
35,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
35,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711043400
83,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Materiał obudowy: Odlew aluminiowy
39,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
39,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie JEEP CHEROKEE IV. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie JEEP CHEROKEE IV.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie JEEP CHEROKEE IV może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.