Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do JEEP GRAND CHEROKEE II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tylko w połączeniu z: 70-31415-00, Kolor: antracytowy, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: utward...
26,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: metal
114,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
127,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.5
32,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
11,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
17,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
86,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Uszczelka kolektora ssącego JEEP GRAND CHEROKEE II

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie JEEP GRAND CHEROKEE II.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE II

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie JEEP GRAND CHEROKEE II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.