Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do MERCEDES-BENZ SPRINTER W907

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2
19,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR888130

ELRING 888.130

Strona zabudowy: z lewej, Liczba otworów do mocowania: 4
21,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 264,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR982420

ELRING 982.420

Liczba otworów do mocowania: 3
20,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2
21,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Uszczelka kolektora ssącego MERCEDES-BENZ SPRINTER W907

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.