10 produktów
Wybierz auto
73,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713233400
37,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713107300
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 346
Rozwiń więcej danych
35,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713127600
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 440
Rozwiń więcej danych
40,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13278300
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 375
Rozwiń więcej danych
38,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041700709600
38,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713233500
31,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 6
31,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 8
30,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
30,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
52,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MITSUBISHI L200 IV. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MITSUBISHI L200 IV.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MITSUBISHI L200 IV może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.