Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do PEUGEOT RIFTER

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR590300

ELRING 590.300

Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
17,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR907630

ELRING 907.630

Strona zabudowy: Przewód do kolektora, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
17,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR907610

ELRING 907.610

Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
17,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: stal
55,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Uszczelka kolektora ssącego PEUGEOT RIFTER

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie PEUGEOT RIFTER. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie PEUGEOT RIFTER.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie PEUGEOT RIFTER

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie PEUGEOT RIFTER może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.