Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do PORSCHE CAYENNE I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tylko w połączeniu z: 70-31415-00, Kolor: antracytowy, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: utward...
26,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
146,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2
32,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
82,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
58,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

Uszczelka kolektora ssącego PORSCHE CAYENNE I

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie PORSCHE CAYENNE I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie PORSCHE CAYENNE I.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie PORSCHE CAYENNE I

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie PORSCHE CAYENNE I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.