11 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
27,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715399200
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13197500
15,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713032300
Grubość [mm]: 2
Długość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
12,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713131800
Grubość [mm]: 1
Długość [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
17,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715392100
28,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715394100
17,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341650360
19,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715294200
16,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie SUBARU FORESTER I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie SUBARU FORESTER I.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie SUBARU FORESTER I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.