10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
26,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715399200
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713131800
Grubość [mm]: 1
Długość [mm]: 213
Rozwiń więcej danych
16,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341650360
19,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713197400
17,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341191430
16,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713092000
Grubość [mm]: 1
Długość [mm]: 203
Rozwiń więcej danych
17,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715294200
17,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715392100
29,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
29,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie SUBARU LEGACY II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie SUBARU LEGACY II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie SUBARU LEGACY II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.