🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do SUZUKI BALENO II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zestaw uszczelek kolektora ssącego VICTOR REINZ 11-10781-01
Zestaw uszczelek kolektora ssącego VICTOR REINZ 11-10781-01
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
92,10 zł
92,10 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw uszczelek kolektora ssącego ELRING 838.720
Zestaw uszczelek kolektora ssącego ELRING 838.720
Ilość uszczelek: 4
36,00 zł
36,00 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka kolektora ssącego VICTOR REINZ 71-17713-00
Uszczelka kolektora ssącego VICTOR REINZ 71-17713-00
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
15,53 zł
15,53 zł

Dostawa na czwartek, 4 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI

Uszczelka kolektora ssącego SUZUKI BALENO II

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie SUZUKI BALENO II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie SUZUKI BALENO II.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie SUZUKI BALENO II

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie SUZUKI BALENO II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.