Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki pokrywy zaworów do LEXUS SC II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z prawej

30,18

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

30,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,43

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

55,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,70

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

54,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS SC II

LEXUS SC II – uszczelka pokrywy zaworów

Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie LEXUS SC II jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.

Dlaczego uszczelka pokrywy zaworów w aucie LEXUS SC II jest tak istotna?

Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.

Do czego prowadzi uszkodzenie uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie LEXUS SC II?

Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach LEXUS SC II. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.