Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do AUDI A4 B9

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21834

Darmowa dostawa od 49 zł

Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21834

DRMDRM21834

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

571,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

571,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-VW-030

Darmowa dostawa od 49 zł

Moduł rury wlotowej NTY BKS-VW-030

NTYBKSVW030

Materiał: Tworzywo sztuczne

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

593,00

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

593,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) PIERBURG 7.02256.18.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

105,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) TOPRAN 639 820

Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

69,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego FEBI BILSTEIN 177130

Ciężar [kg]: 0.074

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

115,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy FEBI BILSTEIN 183541

Darmowa dostawa od 49 zł

Króciec, kolektor dolotowy FEBI BILSTEIN 183541

FEB183541

Ciężar [kg]: 1.455

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

823,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

823,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A4 B9

Kolektor ssący w aucie AUDI A4 B9

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie AUDI A4 B9. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, AUDI A4 B9 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

AUDI A4 B9 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się AUDI A4 B9, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie AUDI A4 B9?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu AUDI A4 B9 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie AUDI A4 B9. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.