-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
9 produktów
Wybierz auto
ELR727770
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy agr
16,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
16,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR259590
Strona zabudowy: Rura wydechowa przy turbosprężarce
46,83
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
46,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10639170
Dla numeru artykułu: V10-63-0170
151,97
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
151,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR005250
Strona zabudowy: Za filtrem cząstek stałych
18,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01448800
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
Grubość [mm]: 0.4
Rozwiń więcej danych
26,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
26,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura wydechowa przy turbosprężarce
23,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
23,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
27,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
19,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
19,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR236500
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
Liczba otworów do mocowania: 2
19,41
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
19,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach AUDI A4 B9. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach AUDI A4 B9 odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.