Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do NISSAN CABSTAR

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego ASHIKA 122-01-106

Wysokość [mm]: 55

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,27

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

201,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego KAMOKA RW030

Średnica [mm]: 155

Szerokość [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,46

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

168,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego BLUE PRINT ADN16132

Ciężar [kg]: 2.95

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wału korbowego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

469,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

469,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122106

Wysokość [mm]: 55

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,72

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

244,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego HERTH+BUSS JAKOPARTS J1091013

Ilość żeber: 4, 7

Średnica zewnętrzna [mm]: 171

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,05

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

388,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBEST NDS-YD25DD

Ciężar [kg]: 2.743

254,54

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

254,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego MAXGEAR 30-0008

Szerokość [mm]: 22

Ciężar [kg]: 1.435

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,71

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

148,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

305,93

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

305,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN CABSTAR

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie NISSAN CABSTAR

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie NISSAN CABSTAR, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

NISSAN CABSTAR – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie NISSAN CABSTAR jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach NISSAN CABSTAR – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu NISSAN CABSTAR pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.