51 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
169,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
192,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
115,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
177,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.47
Rozwiń więcej danych
164,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6400070
Wysokość [mm]: 36.7
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
399,14
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
399,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
04702156074
Dla numeru oe: 30731865
Średnica [mm]: 149.5
Rozwiń więcej danych
134,95
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
134,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1025A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
228,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 153
Ilość żeber: 6
174,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR011
163,35
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
163,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
117,67
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR002
89,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPBM010
95,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
186,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
126,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1518302000
Szerokość [mm]: 34
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
226,83
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
226,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
134,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
92,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie VOLVO V70 III, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie VOLVO V70 III jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu VOLVO V70 III pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.