Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do MAZDA CX-5 I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju CORTECO 220154S

Długość [mm]: 21

Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,23

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

17,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220112S

Długość [mm]: 34

Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

18,58

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

18,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 087.210

Wymiar gwintu: M 14x1,5x16

Alternatywny zestaw naprawczy: 105.610

22,92

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

22,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju, miska olejowa ELRING 105.630

Wymiar gwintu: M14x1,5x15

Rozmiar klucza: 17 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,53

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

16,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju BGA PK1400

Wymiar gwintu: M14

Długość 1 [mm]: 34

13,32

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 30.04

13,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju AIC 52110

Wymiar gwintu: M14 x 1,5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

12,12

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 30.04

12,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju METZGER 8030071

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

33,48

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 30.04

33,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 105.610

Wymiar gwintu: M 14x1,5x16

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

21,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

21,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA CX-5 I

Korek spustowy oleju w aucie MAZDA CX-5 I

Obecny w samochodzie MAZDA CX-5 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach MAZDA CX-5 I

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MAZDA CX-5 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

MAZDA CX-5 I – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MAZDA CX-5 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.