6 produktów
Wybierz auto
ELR773630
Długość [mm]: 12
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
17,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR523480
Długość [mm]: 15
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
15,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
15,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418220138S
Długość [mm]: 22.5
Wymiar gwintu: M 14 x 1,50 x 12
Rozwiń więcej danych
16,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 18
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
11,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
11,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 18
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
12,66
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8030021
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
19,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
19,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie MAZDA PREMACY korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MAZDA PREMACY niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MAZDA PREMACY będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.